Forum www.forum.lrteam.pl Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Ustawienie DFP 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.forum.lrteam.pl Strona Główna -> czyli cala reszta;>
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
hemi
LRT member



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Czw 17:48, 05 Lut 2009  

Jak pewnie wszyscy wiedza zakupilem dfp.

A teraz potrzebuje pomocy przy ustawieniu jej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sasek
LRT member



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Czw 20:00, 05 Lut 2009  

Czego nie możesz ustawić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki97
LRT member



Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin/Jastków

PostWysłany: Czw 21:45, 05 Lut 2009  

najlepiej sas opisz wszystko Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sasek
LRT member



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Czw 21:54, 05 Lut 2009  

Spróbuj moich ustawień ja na takich latam i jest gites Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hemi
LRT member



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Czw 22:30, 05 Lut 2009  

dziekI za ustawienia. bo mam atraszny problem z druga kontra w xrr jak usliznie sie tylnia os...

A po zatym znowu ucze sie odnowa jezdzic, jazda myszka to byl pikus nawet w gt1:)))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hemi dnia Czw 22:35, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzban
Ex member



Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka :D

PostWysłany: Pią 11:13, 06 Lut 2009  

wow, nie wiem jak Sasek mozesz jezdzic z takimi ustawieniami Razz Zmien na takie bedziesz o sek szybszy Smile takie sa zalecane przez devsow. Odczujesz znaczącą poprawe. [link widoczny dla zalogowanych] Kąt mozesz ustawic jak chcesz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzban dnia Pią 11:13, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sasek
LRT member



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Pią 11:39, 06 Lut 2009  

720 stopni to dużo Very Happy jak tam z kontrą? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzban
Ex member



Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka :D

PostWysłany: Pią 18:56, 06 Lut 2009  

Cytat:
Kąt mozesz ustawic jak chcesz
chodzi mi o ff Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hemi
LRT member



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Sob 12:36, 07 Lut 2009  

powiem tyle, że:

1. FF od Dzban-a jest dobry do xfg, xrg i generalnie S1. W S2 przy tym ustawieniu siły kierownica jest twarda, trzeba sie z nią siłować (takie sa moje odczucia),
2. FF ustawiłem na 50%, to jest dla mnie najlepsze ustawienie siły. Reszte ustawień odnośnie ff z tego co podesłał Dzban,
3. Na razie kąt 200*, najbardziej mi na dzień dzisiejszy odpowiada (obecnie przeważnie XFR). Mam włączona kompensacje kąta skretu, przy małym kącie w XRR przeszkadza mi to płynnie jeździć...
Jak już dobrze opanuje kręcenie kierownica przesiąde sie na większy kat skrętu. Wydaje mi się iż najrozsądniejszym będzie kąt skrętu w granicach 360*.

Pożyjemy zobaczymy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sasek
LRT member



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Sob 13:36, 07 Lut 2009  

Spoko Hemi ogarniesz to wszystko w tydzień Smile Ja potrzebowałem mniej więcej tyle aby wszystko ogarnąć początkowo kończyłem gdzieś pod koniec stawki na CTRA race 1, wkurzałem się i mówiłem że na myszce było lepiej.
Potem jak sie nauczysz pomyślisz "jak ja mogłem na myszce latać?" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sasek dnia Sob 13:36, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hemi
LRT member



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Sob 14:34, 07 Lut 2009  

jak gralem na myszce to sie dziwili ze takie czsy robie, inny set w xrr tyl docisniety przod mniej i sie jakos jezdzilo ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzban
Ex member



Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka :D

PostWysłany: Sob 17:05, 07 Lut 2009  

hemi napisał:
powiem tyle, że:

1. FF od Dzban-a jest dobry do xfg, xrg i generalnie S1. W S2 przy tym ustawieniu siły kierownica jest twarda, trzeba sie z nią siłować (takie sa moje odczucia),
2. FF ustawiłem na 50%, to jest dla mnie najlepsze ustawienie siły. Reszte ustawień odnośnie ff z tego co podesłał Dzban,
3. Na razie kąt 200*, najbardziej mi na dzień dzisiejszy odpowiada (obecnie przeważnie XFR). Mam włączona kompensacje kąta skretu, przy małym kącie w XRR przeszkadza mi to płynnie jeździć...
Jak już dobrze opanuje kręcenie kierownica przesiąde sie na większy kat skrętu. Wydaje mi się iż najrozsądniejszym będzie kąt skrętu w granicach 360*.

Pożyjemy zobaczymy...

200 to imo przesada. Nie mozna płynnie krecic kierownicą (lfsowa) Imo zacznij od 270. Ja na ten czas jezdze na 360 we wszystkich autach.

Co do twardosci ff to zawsze mozesz zmniejszyc. Ja w gtrach, formulkach jezdze na 40ff


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzban dnia Sob 17:06, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietter
LRT member



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 652
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 18:45, 07 Lut 2009  

Dzban napisał:
Ja w gtrach(...) jezdze (...)

Laughing Laughing Laughing serio? :d

chyba zaraziłem się od guru Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzban
Ex member



Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka :D

PostWysłany: Nie 10:21, 08 Lut 2009  

Pietter napisał:
Dzban napisał:
Ja w gtrach(...) jezdze (...)

Laughing Laughing Laughing serio? :d

chyba zaraziłem się od guru Razz


No ja juz zgłupiałem -.- w fzrerze na bl1 do igtc jezdze -.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hemi
LRT member



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 17:39, 09 Lut 2009  

ja nadal walczę z nadsterownością ;], zmieniłem kąt na 360*.
Poprawiło to sterowanie w XRR, przerabiam sety. Na pierwszy ogień poszły zmiany sił hamowania. Odciążyłem trochę tylną oś, samochód jest lekko nadsterowny. Powoli sie przyzwyczajam do tego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.forum.lrteam.pl Strona Główna -> czyli cala reszta;> Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin